Las últimas noticias que tengo:
En relació amb la sospita d’un focus de rinopneumonitis, declarada a finals del mes de maig en una hípica del Vallès Oriental, el Departament d’Agricultura, Alimentació i Acció Rural (DAR) confirma que els resultats de l’analítica, emesos pel Laboratori Central de Veterinària d’Algete (laboratori de referència per a les malalties equines) són negatius a la presencia de les principals malalties equines, entre elles la rinopneumonitis viral equina. Així doncs, es descarta la sospita.
Així mateix, el DAR comunica que l’evolució de l’estat sanitari dels èquids de l’explotació ha estat favorable i actualment, no presenten cap simptomatologia clínica. Malgrat això, es continuarà investigant el possible motiu de les baixes.
Traducción
En relación con la sospecha de un brote de rinopneumonitis, declarado a finales del mes de mayo en una hípica del Vallès Oriental, el Departamento de Agricultura, Alimentación y Acción Rural confirma que los resultados de la analítica, emitidos por el Laboratorio Central de Veterinaria de Algete (laboratorio de referencia para las enfermedades equinas) son negativos en cuanto a presencia de las principales enfermedades equinas, entre ellas la rinopneumonitis viral equina. Así pues, se descarta la sospecha.
El DAR comunica que la evolución del estado sanitario de los équidos de la explotación ha sido favorable y actualmente no presentan ninguna sintomatología clínica. De todos modos, se continuará investigando el posible motivo de las bajas.
Total... que según ellos no es rino :? y no saben lo que es ¿?...
Yo estoy en Córdoba, y en donde yo monto los vacunaron a todos.